Ana içeriğe atla

Ads

Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Kardeşler Kimdir - Bu Tarz Benim İkizler Aycan-Nurcan Şencan Kimdir

BU TARZ BENİM YARIŞMASI İKİZLER AYCAN-NURCAN ŞENCAN KARDEŞLER 
Show Tv ekranlarında yayınlanan ve gündüz kuşağı en çok izlenen programlar arasında yer alan
moda yarışması Bu Tarz Benim ekranlarda fırtına gibi esmeye devam ediyor.
Haftaiçi her gün saat 15:15' de Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasının
birbirinden güzel yarışmacıları büyük dikkat çekiyor.

Bu Tarz Benim yarışmasının her gün farklı konsept ile kıyafetler giyip jüri karşısına çıkan güzel yarışmacıları jürilerden yıldız toplayarak yarışmada kalıp büyük ödül olan 100.000 TL için mücadele ediyorlar.Yarışmaya
her Cumartesi akşamı saat 23:15'te yayınlanan Bu Tarz Benim Eleme Gecesi ile bir yarışmacı veda ederek büyük ödül hayalleri sona eriyor.



BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN ŞENCAN İKİZLER KİMDİR 

Bu Tarz Benim yarışmasının güzellikleri ile dikkat çeken Aycan-Nurcan kardeşler 27 yaşında, İsveç doğumludurlar. Aycan-Nurcan kardeşler 8 yıl Los angeles’ta kaldıktan sonra Türkiye’yi çok sevdikleri için dönme kararı almışlar ve artık Türkiye'de yaşamaktadırlar. Nurcan Şencan grafik, Aycan Şencan ise sinema ve oyunculuk üzerine eğitim almıştır. Güzel kardeşler için olmazsa olmaz dedikleri tek şey alışveriştir. Alışverişe normalden daha çok para harcıdıklarını ve mutlu olduklarını belirten güzel kardeşlerin anneleri moda tasarımcısıdır. Kazandıkları paranın bir kısmını annelerine verecek, geriye kalanını da eğitimlerine devam etmek için kullacaklar.Nurcan Şencan Kainat Güzeli yarışmasında Zerafet Güzeli seçilmiştir.



BU TARZ BENİM AYCAN-NURCAN ŞENCAN FOTOĞRAFLARI 














Bu Tarz Benim AYŞENNUR BALCI Kimdir - Ayşenur Balcı Dansı İle Nefes Kesti

Bu Tarz Benim NUR BOZAR Kimdir - Nur Bozar Kimdir - Nur Bozar Fotoğrafları

Bu Tarz Benim GİZEM GÜLER Kimdir - Gizem Güler Fotoğrafları




magazin,bu tarz benim aycan nurcan kardeşler kimdir,bu tarz benim ikizler kimdir,bu tarz benim nurcan aycan kardeşler kimdir,bu tarz benim aycan nurcan fotoğrafları,bu tarz benim ikiz kardeşler foto,bu tarz benim yarışmacıları,bu tarz benim elenen isimler,bu tarz benim ne zaman başlıyor,bu tarz benim saati mi değişti,bu tarz benim aycan nurcan,bu tarz benim aycan nurcan kardeşler nereli,bu tarz benim aycan nurcan boy kilo,bu tarz benim aycan vücut ölçüleri,bu tarz benim nurcan vücut ölçüleri,bu tarz benim aycan frikik,bu tarz benim nurcan frikik,bu tarz benim aycan nurcan kardeşeler bikinili,bu tarz benim aycan bikini,bu tarz benim nurcan bikini,bu tarz benim nurcan kainat güzeli seçildi mi,bu tarz benim nurcan kainat güzeli mi,bu tarz benim aycan nurcan hangisi kainat güzeli,bu tarz benim aycan nurcan fotoğrafları

Yorumlar

  1. bunlar mi sevinli ikizler,ASIL BUNLARDAN KORKACAKSINIZ;HERSEYDEN UZAK DURUYORLAR AMA COK SINSILER;SONRADAN CIKACAK BUNLARIN OYUNU:::

    YanıtlaSil
  2. kocamis bunlar

    YanıtlaSil
  3. Seviyorum sizleri .. aycan supersin nurcan cok şirinsin

    YanıtlaSil
  4. Baby very. Girl beatiful

    YanıtlaSil
  5. Sizin kazanmanizi coooooooooook istiyoruz sizi coook seviyoruz

    YanıtlaSil
  6. Sizi cooook seviyoruz siiiz kazanin...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ads

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adını Yusuf İslam Olarak Değiştiren Yabancı Şarkıcı Kimdir - Cat Stevens Kimdir - Adını Neden Yusuf İslam Yaptı

ADINI YUSUF İSLAM OLARAK DEĞİŞTİREN YABANCI SANATÇI KİMDİR  1977 yılında adını Yusuf İslam olarak değiştiren İngiliz sanatçı Cat Stevens bir süre ara verdiği müzik hayatına yeni konserler ile devam edecek. Barış Treni adını verdiği tur ile 38 yıl sonra müzik hayatına devam edecek Amerika'lı hayranları ile hasret giderecek. Yusuf İslam Kimdir - Cat Stevens Kimdir  Cat Stevens veya Yusuf İslam (doğum adı Stephen Demetre Georgiou, d. 21 Temmuz 1948, Londra), İngiliz şarkı sözü yazarı ve müzisyen. Genellikle müzik kariyerinin başlangıcında aldığı sahne adı Cat Stevens ile bilinir. 1977 yılında Müslüman olmuş ve bundan iki yıl sonra da adını Yusuf İslam olarak değiştirmiştir. Georgiou, çoğu 1960'lı ve 1970'li yıllarda olmak üzere çoğunluğu Cat Stevens mahlasıyla 60 milyondan fazla albüm sattı. "Wild World", "Father and Son", "Morning Has Broken", "Peace Train" ve "The First Cut Is the Deepest", "Lady D'Arbanvil

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir - Kırmızı Sakallı Modacı Tanju Babacan

KIRMIZI SAKALLI MODACI TANJU BABACAN KİMDİR  Moda dünyasının ileri gelen isimlerinden olan Tanju Babacan kendisinden söz ettirmeye devam ediyor. İlginç sakalı ile büyük tepki toplayan kırmızı sakallı Tanju Babacan kimdir nerelidir sakalı neden kırmızı size bu haberimizde bunlardan bahsedeceğiz. TANJU BABACAN KİMDİR Tanju Babacan, Almanya Roth doğumlu, İstanbul 'da yaşayan Abhaz kökenli Türk moda tasarımcısıdır. 28 Eylül 1968 yılında doğduğu Almanya 'da 7 yaşına kadar yaşadıktan sonra eğitim hayatına İstanbul 'da başlamak üzere Türkiye 'ye temelli dönüş yapmıştır. Lise yıllarında çizim yeteneğinin keşfedilmesi üzerine dönemin en önemli okullarından Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okuluna katılmış ve 2 yıllık eğitimi sonrası tasarımcı lisansını almıştır. Tanju Babacan Çalışmaları 1990 senesinde ilk sergisini henüz öğrencisi olduğu Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okulunda açmıştır, 1 yıl sonra 1991 senesinde TGSD (Türkiye Giyim ve Sanayiciler Der

Yıldızlar Neden Parlıyor - Yıldızların Parlama Sebebi Nedir - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşuyor

YILDIZLAR NEDEN PARLAR - NASIL OLUŞUR - YILDIZ PARLAMASI  Dünya üzerinde yaşayan tüm insanların gördüğü ve bir o kadar merak ettiği yıldızlar kimilerinin görkemli hayal dünyasında büyük yer tutarken kimilerinin ilgi odağı olmaktan öte araştırma içinde oldukları ve merak ettikleri konulardan biridir. Yıldızlar Neden Parlar - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşur  Yıldızların parlama sebeplerinin en başında gelen etken dünyanın atmosferidir. Eğer yaşadığımız dünya etrafında bir atmosfer olmasa idi yıldızları parlak göremeyecektik. Örneğin dünyada değilde ay'da yaşasa idik yıldızlar parlak olmayacaktı. Tam olarak kesin bir bilgi ile henüz açıklanamayan yıldız parlamasının sebebi dünya atmosferi olarak biliniyor. Yıldızlar dünyadan o kadar uzaktalar ki atmosfere değen yıldız ışıkları düzensiz olarak kırılmalar gösterir ve atmosferi geçerek gözümüze kadar ulaşır. Yer değiştiren yıldızların ışıkları ise bizim gözümüze geldiği andan çok daha önce yaşanır. Kanıtlanmamış bir bil