Ana içeriğe atla

Ads

Bu Tarz Benim Yarışması Nur Bozar Kimdir - Nur Bozar Kimdir - Nur Bozar Fotoğrafları - Nur Bozar Bu Tarz Benim

BU TARZ BENİM YARIŞMACISI NUR BOZAR KİMDİR 
Ekranların sevilen moda yarışması Bu Tarz Benim büyük ilgi görerek izlenmeye devam ediyor.
Yarışmada jüriler kıyafetler kadar yarışmacılar da büyük ilgi görüyor.Yarışmada yer yer gergin dakikalar yaşanıyor ve birbirinden güzel yarışmacılar jüri üyelerinden tam not alabilmek için kıyasıya yarışıyorlar.

Yarışmada en çok ilgi çeken isimlerden biri olan Nur Bozar Bu Tarz Benim Yarışmasında dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

Yarışmacılar ile sürekli gergin anlar yaşayan Nur Bozar yarışmanın ilerleyen bölümlerde de
kendisinden sıkça söz ettireceğe benziyor.

Nur Bozar boğum tarihi 1990’dır. İstanbul ilinde dünyaya gelen yarışmacı bu ilde yaşam sürmeye devam ediyor. Özellikle Türkan Şoray Hanımefendiye olan benzerliği ile dikkatleri çekmektedir. Düzgün bir fiziğe sahip olan yarışması modellik ve mankenlik sektöründe

NUR BOZAR KİMDİR 

1990 İstanbul doğumlu olan güzel yarışmacı Bu Tarz Benim yarışmasında ilgi çeken 13 yarışmacı arasında kendisinden söz ettiren bir yarışmacıdır. Nur Bozar ile Türkan Şoray benzerliği konuşulan konulardan bir tanesidir.

Bu Tarz Benim yarışmasında düzgün fiziği ile dikkat çeken Nur Bozar modellik ve mankenlik yapmaktadır.

2012 Miss Model Of Turkey yarışmasında Basın Güzeli seçilmiştir.
Daha önce ise Nur Bozar ilk klip deneyimi olan Babutsa'nın 'Yanayım' şarkısının klibinde rol almıştır.

24 yaşında üniversite öğrencisi. En çok gözlerini beğenen Nur; bakışlarını da Türkan Şoray’a benzetiyor. Zaten kendine Türkan Şoray’ı örnek alıyor. Kazandığı para ile ev almak istiyor. En büyük hayalinin yunuslar ile yüzmek olduğunu söylüyor.

NUR BOZAR FOTOĞRAFLARI 




BUNLARI OKUDUNUZ MU 

 Nur Bozar - Ankete Katılın - Nur Bozar Türkan Şoray'a Benziyor Mu ?

Bu Tarz Benim Yarışması GİZEM GÜLER Kimdir - Gizem Güler Hakkında

Bu Tarz Benim Yarışması AYŞENUR BALCI Kimdir - Ayşenur Balcı Dans Show

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir 


magazin, nur bozar kimdir, nur bozar bu tarz benim, nur bozar kaç yaşında, nur bozar vücut ölçüleri, nur bozar fiziği, nur bozar kilosu, nur bozar ölçüleri, bu tarz benim nur bozar fotoğrafları,nur bozar nereli-nur bozar ağladı-nur bozar tatışma-nur bozar jüri ile tartışma-nur bozar kavga-nur bozar ağlaması-nur bozar frikik-nur bozar vücut ölçüleri,bu tarz benim yarışması nur bozar elbiserleri-nur bozar kıyafetleri,nur bozar giyim tarzı,nur bozar modası,nur bozar bacak boyu,nur bozar vücud ölçüleri-nur bozar miss model of turkey basın güzeli,nur bozar basın güzeli,nur bozar 2012 basın güzeli,bu tarz benim yarışmacıları kimler,bu tarz benim yarışmacısı nur bozar

Yorumlar

  1. Türkan Şoray'a benziyor gerçekten de. yarışmanın birincisi olur insallah

    YanıtlaSil
  2. uzaktan yakından alakası yok Türkan Şoray ile

    YanıtlaSil
  3. Kör müsün arkadasım kedi uzanamadıgı cigere mındar dermis

    YanıtlaSil
  4. Nur sana hak verirem boyle git cok guzelsin hep boyle kal

    YanıtlaSil
  5. Nur ben isvecten takib ediyorum yarismayi bu tarz benim ama sen hakikaten tars sin ne hiysen giy tarz sìn yuzuyle vucuduylaherseyinle allah sana guzeliyini tarzini vermistir seni cok seviyoruz bence sen insala kazanirsin hakikaten zuriyeler lazim bunu iy baksinlar cunku dil guzeli icin sade ama sende hakikaten tarz sin naturel bir kiz sin bu diyer kizlar cok kiskan ediyorlar seni cunku onlar zorla guzel olmak istiyorlar ama sen ic makiyaz yapma ama guzelik sende bol sanslar sana benden isvecten seni cok seviyorum canim benim cok terbiyeli kiz sin sen oyle ol selam lar benden adim REJHAN

    YanıtlaSil
  6. nur seni seviyoruz böyle devam

    YanıtlaSil
  7. Nur sen tarzin aysegül ve sari ciyan ortaligi karisdiriyor bütün almanya senle

    YanıtlaSil
  8. Supersin nur gerçekdan tarz guzel ve kibarsin... İnsallah sen kazanirsin...

    YanıtlaSil
  9. Nur suuuuupersin

    YanıtlaSil
  10. Choooook tatlisin nurcim

    YanıtlaSil
  11. kaşları cok kotu yhaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. Nur çok güzel ,çok efendi ve çok klassin.Böyle devam et inşallah sen kazanirsin.

    YanıtlaSil
  13. nur seni seviyorum inşallah birinci olursun gönlümün birincisi.

    YanıtlaSil
  14. Bence guzel terbiyeli ama turkan sorayla zerre kadar alakasi yik turkan soray asla olamaz

    YanıtlaSil
  15. Çok guzelsin bence aysegulede guvenme açık açık seni kiskaniyor

    YanıtlaSil
  16. Cokkkkk tatlisinn ve umarim 1. Olursunnnnnn

    YanıtlaSil
  17. Juriden nur hanim adaletlimi sanmiyorum kadin medya maymunu cikartmaya calisiyor onuda buldu ozlem ama sen bozulma yolunda ilerle agirsin hanimsin guzelsin

    YanıtlaSil
  18. umarım elenirsin senden nefret ediyorum cok sinsisin

    YanıtlaSil
  19. Çok sinsii bi yapiya sahipsin bazen hiç haketmediğin puanları alıyosun bence

    YanıtlaSil
  20. Ayşegülü de kimse sevmiyo ama haklı olduğu için sevilmiyo..ama ben seviyorum ayrica nur dan da güzel olduğu kesin

    YanıtlaSil
  21. favori adayım umarım 1, olursun.

    YanıtlaSil
  22. Nur'a Türkan Soraya benziyor diyen Türk sinemasınin sultanina hakaret eder bence onun kesip attıgı tırnagı olamaz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ads

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adını Yusuf İslam Olarak Değiştiren Yabancı Şarkıcı Kimdir - Cat Stevens Kimdir - Adını Neden Yusuf İslam Yaptı

ADINI YUSUF İSLAM OLARAK DEĞİŞTİREN YABANCI SANATÇI KİMDİR  1977 yılında adını Yusuf İslam olarak değiştiren İngiliz sanatçı Cat Stevens bir süre ara verdiği müzik hayatına yeni konserler ile devam edecek. Barış Treni adını verdiği tur ile 38 yıl sonra müzik hayatına devam edecek Amerika'lı hayranları ile hasret giderecek. Yusuf İslam Kimdir - Cat Stevens Kimdir  Cat Stevens veya Yusuf İslam (doğum adı Stephen Demetre Georgiou, d. 21 Temmuz 1948, Londra), İngiliz şarkı sözü yazarı ve müzisyen. Genellikle müzik kariyerinin başlangıcında aldığı sahne adı Cat Stevens ile bilinir. 1977 yılında Müslüman olmuş ve bundan iki yıl sonra da adını Yusuf İslam olarak değiştirmiştir. Georgiou, çoğu 1960'lı ve 1970'li yıllarda olmak üzere çoğunluğu Cat Stevens mahlasıyla 60 milyondan fazla albüm sattı. "Wild World", "Father and Son", "Morning Has Broken", "Peace Train" ve "The First Cut Is the Deepest", "Lady D'Arbanvil

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir - Kırmızı Sakallı Modacı Tanju Babacan

KIRMIZI SAKALLI MODACI TANJU BABACAN KİMDİR  Moda dünyasının ileri gelen isimlerinden olan Tanju Babacan kendisinden söz ettirmeye devam ediyor. İlginç sakalı ile büyük tepki toplayan kırmızı sakallı Tanju Babacan kimdir nerelidir sakalı neden kırmızı size bu haberimizde bunlardan bahsedeceğiz. TANJU BABACAN KİMDİR Tanju Babacan, Almanya Roth doğumlu, İstanbul 'da yaşayan Abhaz kökenli Türk moda tasarımcısıdır. 28 Eylül 1968 yılında doğduğu Almanya 'da 7 yaşına kadar yaşadıktan sonra eğitim hayatına İstanbul 'da başlamak üzere Türkiye 'ye temelli dönüş yapmıştır. Lise yıllarında çizim yeteneğinin keşfedilmesi üzerine dönemin en önemli okullarından Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okuluna katılmış ve 2 yıllık eğitimi sonrası tasarımcı lisansını almıştır. Tanju Babacan Çalışmaları 1990 senesinde ilk sergisini henüz öğrencisi olduğu Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okulunda açmıştır, 1 yıl sonra 1991 senesinde TGSD (Türkiye Giyim ve Sanayiciler Der

Yıldızlar Neden Parlıyor - Yıldızların Parlama Sebebi Nedir - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşuyor

YILDIZLAR NEDEN PARLAR - NASIL OLUŞUR - YILDIZ PARLAMASI  Dünya üzerinde yaşayan tüm insanların gördüğü ve bir o kadar merak ettiği yıldızlar kimilerinin görkemli hayal dünyasında büyük yer tutarken kimilerinin ilgi odağı olmaktan öte araştırma içinde oldukları ve merak ettikleri konulardan biridir. Yıldızlar Neden Parlar - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşur  Yıldızların parlama sebeplerinin en başında gelen etken dünyanın atmosferidir. Eğer yaşadığımız dünya etrafında bir atmosfer olmasa idi yıldızları parlak göremeyecektik. Örneğin dünyada değilde ay'da yaşasa idik yıldızlar parlak olmayacaktı. Tam olarak kesin bir bilgi ile henüz açıklanamayan yıldız parlamasının sebebi dünya atmosferi olarak biliniyor. Yıldızlar dünyadan o kadar uzaktalar ki atmosfere değen yıldız ışıkları düzensiz olarak kırılmalar gösterir ve atmosferi geçerek gözümüze kadar ulaşır. Yer değiştiren yıldızların ışıkları ise bizim gözümüze geldiği andan çok daha önce yaşanır. Kanıtlanmamış bir bil