Ana içeriğe atla

Ads

Gizem Güler Kimdir - Bu Tarz Benim Yarışması Gizem Güler Kimdir - Gizem Güler Fotoğrafları

BU TARZ BENİM GİZEM GÜLER KİMDİR
Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında yarışan Gizem Güler her yayın günü
büyük ilgi görüyor. Gizem Güler güzelliği ile izleyenleri kendisine hayran bırakıyor.Düzgün fiziği ve güzelliği ile dikkat çeken Gizem Güler yarışmanın iddialı isimlerden birisidir.





GİZEM GÜLER KİMDİR
Doğum Tarihi : 12 Eylül 1989
Doğum Yeri : Aydin Nazilli
Yaşadıpı Yer : Kuşadasi
Eğitimi : .Mugla Universitesi Beden Egitimi Spor Yuksek Okulu

Güzel model 11 yaşında atletizmle spora basladı ve özel hayatında basketbol,yüzme,tenis,windsurf,latin danslari,pilatesle ile spora devam ediyor. Gizem Güler 2 sene pilates eğitmenligi yaptı.
2009 yılında Argantin de wipe out yarışmasına katıldı. Gizem Güler hobi olarak modelliğe başlamış ve ara ara oyunculuk yapıyor.İstanbul ile İzmir'e sürekli gidip gelen güzel model işinden dolayı iki şehir arası gidip geliyor..Modellik alanında ilerleyebilmek için dil eğitimi alıyor.

Gizem Gürel Kocamın Ailesi Dizisi 
Bu Tarz Benim yarışmasının güzel ve başarılı yarışmacısı Gizem Güler dizi deneyimi de var.
Kocamın Ailesi dizisinde rol aldı.

Kocamın Ailesi Dizisi - Oyuncuları - Konusu 



GİZEM GÜLER FOTOĞRAFLARI 



BENZER HABERLERİMİZ - BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI 

Bu Tarz Benim Yarışması NUR BOZAR Kimdir - Nur Bozar Nereli

Bu Tarz Benim AYŞENUR BALCI Kimdir - Ayşenur Balcı Dansı İle Nefes Kesti

KIRMIZI SAKALLI MODACI KİMDİR - TANJU BABACAN KİMDİR 


gizem gürel kimdir,bu tarz benim gizem kimdir,gizem gürel fotoğrafları,bu tarz benim gizem fotoğrafları,gizem gürel fiziği,bu tarz benim gizem boyu kilosu,bu tarz benim gizem vücut ölçüleri,bu tarz benim gizem nereli,bu tarz benim gizem vücut ölçüleri neler,bu tarz benim gizem elbiseleri,bu tarz benim gizem bacak,bu tarz benim gizem kaç yaşında,bu tarz benim gizem kaç kilo,bu tarz benim gizem frikik,bu tarz benim gizem resimleri,bu tarz benim gizem model mi,bu tarz benim gizem  hayatı,bu tarz benim gizem  kıyafetleri,bu tarz benim gizem  saç şekli,bu tarz benim gizem  makyajı,bu tarz benim gizem  vücudu,bu tarz benim gizem kimdir nerelidir,gizem gürel nereli,gizem gürel vücudu,gizem gürel fotoğrafları,gizem gürel frikikleri,gizem gürel bu tarz benim yarışması resimleri,gizem gürel vücut ölçüleri,gizem gürel bikinili,bu tarz benim gizem bikinili fotoğrafları,gizem bikinili foto,bu tarz benim gizem bikinili foto,bikinili bu tarz benim,gizem gürel bikini foto,gizem güler kocamın ailesi dizinde oynadı mı,gizem güler kocamın ailesi,gizem güler kocamın ailesi dizisinde oynadı,kocamın ailesi dizisi gizem güler,gizem güler kocamın ailesi,gizem güler oynadığı diziler,gizem güler hangi dizilerde oynadı,gizem güler hangi dizide oynuyor,gizem güler oyuncu mu,gizem güler dizi oyuncusu mu

Yorumlar

  1. Bikinli olan fotoğrafı çok güzel.. Dizi oyunculuğu yapmış galiba daha önce.
    güzel kız valla ne yapsa izlenir

    YanıtlaSil
  2. favorim Nur Bozar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kız maşallah

    YanıtlaSil
  4. Gizem sen iy bi kiz sin ayni nur gibi terbiyeli bir kiz sin davranislarin iy dir bence sen en iy sadece nurle beraberliyini paylasin cunku bu diyer kizlar sizi kiskaniyorlar sanada basirirlar selam lar isvecten

    YanıtlaSil
  5. Gizem nur la beraber olun hepsi sizi kiskaniyor siz güzelsiniz tarzsiniz efendi kibar hanim siniz

    YanıtlaSil
  6. Guzel kizsin ama bence yanlis giyiniyorsun

    YanıtlaSil
  7. Nura bayılıyorum yok böyle bir sevgi ama bir okadarda aysegulden nefret ediyorum ikide bir ağlıyor sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
  8. Nur bozar ��

    YanıtlaSil
  9. gizem güler geçer :D

    YanıtlaSil
  10. Yüzün güzel ola bilir ama fiziğin bir model değil,bir sporcu fiziği.Tarz değilsin.Yüzün de masum köylü güzelü gibi.

    YanıtlaSil
  11. Guzelligini hic kullamiyorsun oysa çok daha güzel giyinebilirsin

    YanıtlaSil
  12. nura nefret ediyorum sapsal benim favarim ikizler ve gizem

    YanıtlaSil
  13. Nura nefret ediyorum sinir sey benim favarim ikizler ve gizel bide Sara amma elendi

    YanıtlaSil
  14. Gizem,benim favorim sensin,cok gozelsin,daha da gozel giyin,gozelliyini gostermiyorsun,sen hepsinden cok,ama cok gozelsin,sana bayiliyorum,cok seviyorum

    YanıtlaSil
  15. Gizem benim favorim sensin,coook gozelsin,biraz rengli,wik giyinsen gozelliyin daha cok ortaya cikar.sen kizlarin hepsinden,cooooook gozelsin.seni cok seviyorum.o yariwmaya seninincun bakiyorum.ozleme sinir oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem bu gun sana bayildim.cok gozelsin,nedense seni one cikarmiyorlar,o kadar gozelsenki cekemiyorlar,sana azerbaycandan yaziyorum

      Sil
  16. Gizem cok guzelsin

    YanıtlaSil
  17. Gizem inwallah birinci sen olursun

    YanıtlaSil
  18. Sende nur kıskandı gizem hiç birine küçük tırnak olamazsınız ve vücut güzel değil korusunuz iyi bakın yada güzel gormediniz

    YanıtlaSil
  19. Favorim gizem.cok severek izliyorum onu.yuzden cok guzel kizdi.ama iyi giyinemiyor.

    YanıtlaSil
  20. Benim Favorim gizemdi.coook guzel kizdi.inwallah birinci olursun

    YanıtlaSil
  21. Gizem çok güzelsin...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ads

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adını Yusuf İslam Olarak Değiştiren Yabancı Şarkıcı Kimdir - Cat Stevens Kimdir - Adını Neden Yusuf İslam Yaptı

ADINI YUSUF İSLAM OLARAK DEĞİŞTİREN YABANCI SANATÇI KİMDİR  1977 yılında adını Yusuf İslam olarak değiştiren İngiliz sanatçı Cat Stevens bir süre ara verdiği müzik hayatına yeni konserler ile devam edecek. Barış Treni adını verdiği tur ile 38 yıl sonra müzik hayatına devam edecek Amerika'lı hayranları ile hasret giderecek. Yusuf İslam Kimdir - Cat Stevens Kimdir  Cat Stevens veya Yusuf İslam (doğum adı Stephen Demetre Georgiou, d. 21 Temmuz 1948, Londra), İngiliz şarkı sözü yazarı ve müzisyen. Genellikle müzik kariyerinin başlangıcında aldığı sahne adı Cat Stevens ile bilinir. 1977 yılında Müslüman olmuş ve bundan iki yıl sonra da adını Yusuf İslam olarak değiştirmiştir. Georgiou, çoğu 1960'lı ve 1970'li yıllarda olmak üzere çoğunluğu Cat Stevens mahlasıyla 60 milyondan fazla albüm sattı. "Wild World", "Father and Son", "Morning Has Broken", "Peace Train" ve "The First Cut Is the Deepest", "Lady D'Arbanvil

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir - Kırmızı Sakallı Modacı Tanju Babacan

KIRMIZI SAKALLI MODACI TANJU BABACAN KİMDİR  Moda dünyasının ileri gelen isimlerinden olan Tanju Babacan kendisinden söz ettirmeye devam ediyor. İlginç sakalı ile büyük tepki toplayan kırmızı sakallı Tanju Babacan kimdir nerelidir sakalı neden kırmızı size bu haberimizde bunlardan bahsedeceğiz. TANJU BABACAN KİMDİR Tanju Babacan, Almanya Roth doğumlu, İstanbul 'da yaşayan Abhaz kökenli Türk moda tasarımcısıdır. 28 Eylül 1968 yılında doğduğu Almanya 'da 7 yaşına kadar yaşadıktan sonra eğitim hayatına İstanbul 'da başlamak üzere Türkiye 'ye temelli dönüş yapmıştır. Lise yıllarında çizim yeteneğinin keşfedilmesi üzerine dönemin en önemli okullarından Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okuluna katılmış ve 2 yıllık eğitimi sonrası tasarımcı lisansını almıştır. Tanju Babacan Çalışmaları 1990 senesinde ilk sergisini henüz öğrencisi olduğu Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okulunda açmıştır, 1 yıl sonra 1991 senesinde TGSD (Türkiye Giyim ve Sanayiciler Der

Yıldızlar Neden Parlıyor - Yıldızların Parlama Sebebi Nedir - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşuyor

YILDIZLAR NEDEN PARLAR - NASIL OLUŞUR - YILDIZ PARLAMASI  Dünya üzerinde yaşayan tüm insanların gördüğü ve bir o kadar merak ettiği yıldızlar kimilerinin görkemli hayal dünyasında büyük yer tutarken kimilerinin ilgi odağı olmaktan öte araştırma içinde oldukları ve merak ettikleri konulardan biridir. Yıldızlar Neden Parlar - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşur  Yıldızların parlama sebeplerinin en başında gelen etken dünyanın atmosferidir. Eğer yaşadığımız dünya etrafında bir atmosfer olmasa idi yıldızları parlak göremeyecektik. Örneğin dünyada değilde ay'da yaşasa idik yıldızlar parlak olmayacaktı. Tam olarak kesin bir bilgi ile henüz açıklanamayan yıldız parlamasının sebebi dünya atmosferi olarak biliniyor. Yıldızlar dünyadan o kadar uzaktalar ki atmosfere değen yıldız ışıkları düzensiz olarak kırılmalar gösterir ve atmosferi geçerek gözümüze kadar ulaşır. Yer değiştiren yıldızların ışıkları ise bizim gözümüze geldiği andan çok daha önce yaşanır. Kanıtlanmamış bir bil