Ana içeriğe atla

Ads

Beni Affet Dizisi Sezon Finali Yaptı - Beni Affet'in Sezon Finalinde Neler Yaşandı - Beni Affet Sezon Finali


BENİ AFFET DİZİSİ SEZON FİNALİNDE NELER OLDU

Reytinglerde Birinci Sırada 

Star Tv'nin en iyi dizilerinden olan günlük dizi Beni Affet dizisi hergün reytinglerde en üst seviyelerde ki yerini aliyor.
Çok büyük bir hayran kitlesi olan Beni Affet dizisi reyting sıralarında her zaman ilk sıralarda yer alıyor.

Sezon finalinin olduğu gün ise Reytinglerde birinci sıraya oturdu.

20 Haziran da Sezon Finali Yapan Beni Affet Dizisinde Neler Oldu.

İşte Beni Affet'in Sezon Finalinde Yaşananlar 

Şahin beyin ailesini tercih etmesi Şebnemi deliye dönderir bunun üzerine Şahin'in evini yıkmaya giden Şebnem Şahin'in ailesine sahip çıkması dünyasını başına yıkar. Şebnem deliye dönmüştür ve Sevgi'yi öldürmek ister ancak hesap edemediği bir şey vardır. Şebnem Sevgi'yi öldürmek için ateş ettiğinde Şahin bey önüne atlar ve Şahin bey vurulur. Şahin beyin vurulması ile ailesi yıkılır.

Şahin Bey Vurulur

Kemal'i kaçıran Cesur, konuşsun diye Kemal'e yüksek dozda ilaç verir ancak Kemal konuşmaz. Konuşturduktan sonra öldürmeyi planladığı kemal zincirleri kırarak evden kaçmıştır. Ancak kaçarken Cesur'un kız kardeşi İnci, Kemal'e araba ile çarpmıştır.
Kemal'in başına gelenlerden haberi olmayan Bahar babasının vurulmasına üzülür.

Feride Her Şeyi Öğrenir

Eylül her şeyi Feride'ye anlatmıştır.
Feride ise Eylül'ün anlattıkları ile şaşkına döner ve Eylül'e inanmak istemez ancak Dilek DNA testinin sonucu ile her şeyi öğrenmiştir ve testi alıp Eylül'le Feride'nin yanına gelir.
Eylül her şeyi Feride'ye anlatır. Feride ailelerinin öldüğü yangını Osman Kozanın çıkarttığını artık öğrenir. DNA testini okuyan Feride artık ablasını bulmuştur. Ancak Eylül'ün anlattıkları ile şaşkına dönen Feride ne yapacağını bilemez bir halde nikah masasına oturur.

Beni Affet heyecanlı bir sezon finali yaptı. Bekleyip görelim yeni sezonda neler olacak.

Bakalım her şeyi öğrenen Feride nikah da Cüneyt'e Evet mi diyecek Hayır mı?
Şahin Bey ölecek mı yaşayacak mı?
Kemal kurtulacak mı? Yoksa İnci Kemal'i Cesur'a mı teslim edecek.



beni affet, beni affet sezon finali, beni affet feride, beni affet cüneyt, beni affet kemal, beni affet bahar, beni affet şahin bey, beni affet eylül, beni affet sezon ne oldu, beni affet dizisi, 

Yorumlar

Ads

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adını Yusuf İslam Olarak Değiştiren Yabancı Şarkıcı Kimdir - Cat Stevens Kimdir - Adını Neden Yusuf İslam Yaptı

ADINI YUSUF İSLAM OLARAK DEĞİŞTİREN YABANCI SANATÇI KİMDİR  1977 yılında adını Yusuf İslam olarak değiştiren İngiliz sanatçı Cat Stevens bir süre ara verdiği müzik hayatına yeni konserler ile devam edecek. Barış Treni adını verdiği tur ile 38 yıl sonra müzik hayatına devam edecek Amerika'lı hayranları ile hasret giderecek. Yusuf İslam Kimdir - Cat Stevens Kimdir  Cat Stevens veya Yusuf İslam (doğum adı Stephen Demetre Georgiou, d. 21 Temmuz 1948, Londra), İngiliz şarkı sözü yazarı ve müzisyen. Genellikle müzik kariyerinin başlangıcında aldığı sahne adı Cat Stevens ile bilinir. 1977 yılında Müslüman olmuş ve bundan iki yıl sonra da adını Yusuf İslam olarak değiştirmiştir. Georgiou, çoğu 1960'lı ve 1970'li yıllarda olmak üzere çoğunluğu Cat Stevens mahlasıyla 60 milyondan fazla albüm sattı. "Wild World", "Father and Son", "Morning Has Broken", "Peace Train" ve "The First Cut Is the Deepest", "Lady D'Arbanvil

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir - Kırmızı Sakallı Modacı Tanju Babacan

KIRMIZI SAKALLI MODACI TANJU BABACAN KİMDİR  Moda dünyasının ileri gelen isimlerinden olan Tanju Babacan kendisinden söz ettirmeye devam ediyor. İlginç sakalı ile büyük tepki toplayan kırmızı sakallı Tanju Babacan kimdir nerelidir sakalı neden kırmızı size bu haberimizde bunlardan bahsedeceğiz. TANJU BABACAN KİMDİR Tanju Babacan, Almanya Roth doğumlu, İstanbul 'da yaşayan Abhaz kökenli Türk moda tasarımcısıdır. 28 Eylül 1968 yılında doğduğu Almanya 'da 7 yaşına kadar yaşadıktan sonra eğitim hayatına İstanbul 'da başlamak üzere Türkiye 'ye temelli dönüş yapmıştır. Lise yıllarında çizim yeteneğinin keşfedilmesi üzerine dönemin en önemli okullarından Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okuluna katılmış ve 2 yıllık eğitimi sonrası tasarımcı lisansını almıştır. Tanju Babacan Çalışmaları 1990 senesinde ilk sergisini henüz öğrencisi olduğu Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okulunda açmıştır, 1 yıl sonra 1991 senesinde TGSD (Türkiye Giyim ve Sanayiciler Der

Yıldızlar Neden Parlıyor - Yıldızların Parlama Sebebi Nedir - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşuyor

YILDIZLAR NEDEN PARLAR - NASIL OLUŞUR - YILDIZ PARLAMASI  Dünya üzerinde yaşayan tüm insanların gördüğü ve bir o kadar merak ettiği yıldızlar kimilerinin görkemli hayal dünyasında büyük yer tutarken kimilerinin ilgi odağı olmaktan öte araştırma içinde oldukları ve merak ettikleri konulardan biridir. Yıldızlar Neden Parlar - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşur  Yıldızların parlama sebeplerinin en başında gelen etken dünyanın atmosferidir. Eğer yaşadığımız dünya etrafında bir atmosfer olmasa idi yıldızları parlak göremeyecektik. Örneğin dünyada değilde ay'da yaşasa idik yıldızlar parlak olmayacaktı. Tam olarak kesin bir bilgi ile henüz açıklanamayan yıldız parlamasının sebebi dünya atmosferi olarak biliniyor. Yıldızlar dünyadan o kadar uzaktalar ki atmosfere değen yıldız ışıkları düzensiz olarak kırılmalar gösterir ve atmosferi geçerek gözümüze kadar ulaşır. Yer değiştiren yıldızların ışıkları ise bizim gözümüze geldiği andan çok daha önce yaşanır. Kanıtlanmamış bir bil